Αναλαμβάνουμε καθημερινά την περιποίηση κατακλίσεων ανεξαρτήτως σημείου, βαθμού, εντός και εκτός νοσοκομείου ή κλινικής. Η δημιουργία μιας κατάκλισης είναι δυστυχώς σύνηθες φαινόμενο στη νοσηλεία των ασθενών ακόμα και στο σπίτι. Οφείλεται σε πολλούς παράγοντες και αναλόγως την περιοχή του σώματος που εμφανίζονται χρειάζονται και την αντίστοιχη αντιμετώπιση. Ακόμα και αν έχετε πρώτη φορά κατακεκλιμένο ασθενή στο σπίτι, είναι λογικό εάν δε ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα να εμφανιστεί μία κατάκλιση.

Σε κάθε περίπτωση η Nurse με την πολυετή εμπειρία στην αντιμετώπιση και πρόληψη κατακλίσεων μπορεί να σας βοηθήσει από την αρχή μέχρι το τέλος. Σας παρέχουμε:

  • Καθημερινή επίσκεψη για περιποίηση, καθαρισμό και αλλαγή της κατάκλισης

  • Πρόληψη για την δημιουργία εκ νέου κατακλίσεων

  • Ενημέρωση του γιατρού σας σχετικά με την πορεία της κατάκλισης

  • Ταυτόχρονη ενημέρωση για τον ασθενή και το οικείο περιβάλλον

  • Τήρηση ιστορικού αρχείου από την αρχή που λαμβάνεται η θεραπεία μέχρι το τέλος

  • Συνεχής αξιολόγηση της αιμάτωσης της περιοχής

  • Εφαρμογή μέτρων ύφεσης σε περίπτωση πόνου, κνησμού ή ενόχλησης

 

ic   Υπηρεσία προγραμματισμένου ραντεβού

Χρόνος  Εκτιμώμενος χρόνος εκτέλεσης της υπηρεσίας: 15 λεπτά

Online ραντεβού   Δυνατότητα Online προγραμματισμού

 με αναπηρία  Δυνατότητα εκτέλεσης της υπηρεσίας και σε ΑμεΑ

 


Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές σε μία κατάκλιση;

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται βάσει των ιδίων κατακλίσεων. Δεν αντιμετωπίζονται όλες οι κατακλίσεις το ίδιο. Συνήθως εντός 24 ώρου πρέπει να γίνεται μια φορά η αλλαγή/περιποίηση, σε ορισμένες περιπτώσεις και όπου υπάρχει οδηγία θεράποντος ιατρού γίνονται εντός 48 ώρου. 

Τι χρειάζεται για την περιποίηση κατάκλισης; 

Από εσάς το μόνο που χρειάζεται είναι να μας καλέσετε για να εκτιμήσουμε το περιστατικό, την πορεία της κατάκλισης που εμφάνισε και στη συνέχεια θα διαμορφώσουμε πρόγραμμα καθημερινών αλλαγών ή μέρα παρα μέρα. Οι οδηγίες που ακολουθούμε για την περιποίηση της κατάκλισης είναι βάσει αυτών που δόθηκαν απ’ τον θεράποντα ιατρό σας. Σε κάθε περίπτωση, απ’ τη στιγμή που αναλαμβάνουμε μια κατάκλιση είμαστε σε διαρκή επικοινωνία – ενημέρωση του ιατρού σας. Τηρούμε πάντα αρχείο το οποίο έχετε και εσείς για μελλοντική χρήση.

Χρειάζεται να αγοράσω αερόστρωμα;

Σε κατακλίσεις της περιοχής του κόκκυγα και σε ασθενείς που δεν έχουν τη δυνατότητα μετακίνησης σας ενημερώνουμε για το αν χρειάζεται ή όχι η αγορά αεροστρώματος.

Τι πρέπει να έχω;

Μέχρι να γίνει εκτίμηση της κατάκλισης σε έναν ασθενή δεν απαιτείται κάτι από εσάς. Οτιδήποτε χρειαστεί μπορούμε να σας το παρέχουμε στην πρώτη κιόλας επίσκεψη. Μετά την αξιολόγηση και περιποίηση της πληγής, σας γνωστοποιούμε για περαιτέρω υλικά ή επιθέματα που μπορεί να χρειαστούν.