Συχνές ερωτήσεις/Faq

Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις αφορά σε γενικές ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους πελάτες μας και κατά συνέπεια δεν μπορούν να καλύψουν το πλήθος των επιμέρους ατομικών περιπτώσεων ή να υποκαταστήσουν την πληρέστερη ενημέρωση που μπορεί να δοθεί μόνο από το τηλεφωνικό κέντρο της Nurse.

•Τι ώρες μπορώ να καλέσω;
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 09:00 έως τις 17:00 Δευτέρα με Παρασκευή. Οι υπηρεσίες μας όμως εκτελούνται πέραν του ωραρίου αυτού και σαββατοκύριακα. Ζητούμε την κατανόηση σας σε ώρες αιχμής. 

Υπάρχει κάποια συνδρομή ή δέσμευση στην υπηρεσία;
Όχι δεν υπάρχει. Καλείτε χωρίς να έχετε προπληρώσει συνδρομή δεν υπάρχει δέσμευση δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

•Τι κόστος έχει η κάθε υπηρεσία;
Σε επικοινωνία με την εταιρία και αναλόγως της υπηρεσίας που θα κάνετε χρήση, ενημερώνεστε τηλεφωνικά για τις τιμές μας. Σε συνδυασμό  υπηρεσιών πληρώνετε μόνο την υπηρεσία με το υψηλότερο κόστος και όχι προσθετικά.

Μπορώ να ξέρω ποιος/α νοσηλευτής/τρια θα έρθει;
Μπορείτε να γνωρίζετε εκ των προτέρων ποιος νοσηλευτής/τρια θα έρθει στο χώρος σας κάνοντας ερώτηση στο τηλ. κέντρο  την ώρα που θα πραγματοποιήσετε το ραντεβού. Θα σας δοθεί το ονοματεπώνυμο και η ώρα προσέλευσης του.

Παρέχεται υπηρεσία αποκλειστικού/ής νοσηλευτή/τριας;
Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με την υπηρεσία και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό ,δύναται να έρθει αποκλειστικά νοσηλευτής/τρια για συγκεκριμένο ωράριο. 

Μπορώ να έχω την υπηρεσία αποκλειστικού/ής νοσηλευτή/τριας σε νοσοκομείο;
Στα δημόσια νοσοκομεία δεν επιτρέπεται να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Θα πρέπει να απευθυνθείτε στον εκάστοτε υπεύθυνο τμήματος της κλινικής όπου νοσηλεύεται ο ασθενής για να σας διαθέσουν από εκεί. Σε ιδιωτικές κλινικές μπορούμε να σας παρέχουμε αυτή την υπηρεσία σύμφωνα με την πολιτική που εφαρμόζει η εκάστοτε κλινική. 

•Τι υλικά πρέπει να έχω;
Με τον προγραμματισμό του ραντεβού ενημερώνεστε για το τι χρειάζεται να έχετε στον ασθενή σας.

Πότε είναι έτοιμα τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων;
Αναλόγως την ώρα που θα αποσταλούν σας ενημερώνουμε για το πότε θα είναι τα αποτελέσματα έτοιμα.
Αποτελέσματα καλλιεργειών αίματος ή οιουδήποτε υλικού παραδίδονται αναλόγως το χρόνο εξέτασής τους

Πόση ώρα μένει ο νοσηλευτής/τρια στο σπίτι;

Αναλόγως την υπηρεσία που θα επιλέξετε και τον ασθενή. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά σε κάθε υπηρεσία τον εκτιμώμενο χρόνο για κάθε νοσηλεία. 

•Χρειάζομαι άμεσα νοσηλευτή/τρια στο σπίτι μπορώ να έχω;
Αν και η υπηρεσία είναι κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις μας καλείτε και εφόσον υπάρχει διαθέσιμος νοσηλευτής/τρια σας εξυπηρετούμε. Δεν δεσμευόμαστε πάντα για την διαθεσιμότητα του νοσηλευτικού προσωπικού.

•Έχω ανήλικο παιδί στο σπίτι, μπορώ να έχω τη νοσηλεία του στο σπίτι;
Δεν αναλαμβάνουμε για οποιαδήποτε νοσηλεία, παιδιά κάτω των 16 ετών. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε σε παιδίατρο ή σε παιδιατρική κλινική. 

•Χρειάζομαι καθημερινά ένα άτομο να έρχεται πρωί - βράδυ για καθαριότητα ασθενή, είναι αυτό εφικτό;
Μπορούμε να αναλάβουμε την καθημερινή περιποίηση των ασθενών πρωί - βράδυ. Πάντα σε συνεννόηση με το οικείο περιβάλλον.